sobota, 23 lutego 2013

Tatar śledziowy

Dziś przepis na tatar śledziowy, który jest idealną przekąską na przyjęciach.




PRZEPIS

Składniki:
  • 4 płaty śledzia 
  • musztarda
  • 3 ogórki konserwowe 
  • cebula
  • pieprz 
  • śmietana ( ewentualnie) 
Przepis:

Płaty śledzia opłukać w wodzie, a następnie drobno posiekać. To samo robimy z cebulą, oraz ogórkami. Mieszamy wszystko.Dodajemy musztardę oraz pieprz. Tatar smakuje bardzo fajnie na świeżej pokrojonej bagietce posmarowanej masłem.Na wierzch można dodać kapkę śmietany.

Smacznego !!!

6 komentarzy:

  1. Bardzo smacznie i ciekawie zapowiadający się blog, na pewno będę tu gościć często! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i trzymam za słowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Danie idealne na wigilijny stół ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A na wigilijny studencki, to już całkowicie :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo zaciekawił mnie ten przepis bo śledzie to moja słabość :))) W najbliższych dniach postaram się go wypróbować. Mam tylko jedno pytanie: czy płaty śledziowe mają być marynowane czy chodzi o matiasy? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy znalazłam przepis na tatar też się nad tym zastanawiałam :) Poszukałam trochę informacji na ten temat i znalazłam bardzo fajną ciekawostkę, która pewnie rozwieje wszystkie wątpliwości co do przepisów ze śledzi i często podawanych w nich matiasów
    http://szczecin.gazeta.pl/szczecin/1,34959,11190794,Sledz_a_la__czyli_nabici_w_matiasa__Kulinarne_sensacje.html

    Marynowane śledzie jak najbardziej mogą być :) Myślę, że będą smakować nawet lepiej niż solone
    Pozdrawiam i życzę smacznego

    OdpowiedzUsuń

Powiązane posty...