poniedziałek, 10 czerwca 2013

Penne ze szpinakiem i pesto z bazylii

Hej :)
Dzisiaj propozycja jedno z moich ulubionych dań, a mianowicie penne ze szpinakiem, pesto z bazylii i żółtym serem. Jest przepyszne !


PRZEPIS:

SKŁADNIKI ( na 4 porcje)
  • makaron penne
  • opakowanie szpinaku w brykiecie
  • 4-5 łyżek pesto z bazylii 
  • 150-200g zółtego sera ( tutaj wg uznania)
  • 4-5 ząbków czosnku
  • odrobina soli
  • łyżka masła
PRZYGOTOWANIE:
  1. Rozpuścić masło na patelni, a następnie wrzucić szpinak
  2. Kiedy będzie już miękki dodać czosnek przeciśnięty przez praskę i zamieszać.
  3. Na sam koniec dodać pesto i zółty ser.
  4. Mieszać aż ser się dobrze rozpuści
  5. Masę szpinakową dodać do garnka z odcedzonym makaronem i wymieszać wszystko.

11 komentarzy:

  1. było naprawde pyszne ;) polecam

    OdpowiedzUsuń
  2. MOje smaki, biorę w ciemno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda tak smakowicie ,że nie sposób się oprzeć... Aśka

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziś mam dzień truskawek i szpinaku i przeszukuję blogi w poszukiwaniu ciekawych przepisów, jak znajdę chwilę to chyba dziś na obiadek Twój przepis wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. same ulubione składniki w jednym daniu, mnie kupiłaś :D :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Od zawsze lubiłaś prowadzić blogi i dobrzeCi to wychodziło z tego co pamiętam :) Będę tu zagladać bo też sporo gotuję. Przepisy z internetu? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki wielkie :) Większość to przepisy od mamy albo zmodyfikowane :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Szkoda, że moja mama trzyma się sztywno domowej kuchni :P Sama raczej bawię się przepisami znalezionymi w internecie.
    PS. Widzę, że masz dobrze wyposażoną kuchnię :P a to podstawa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ugotuj jej coś nowego i dobrego :D Ja tak czasem robię i wtedy wchodzi w codzienne menu. Wyposażenie jak niestudenckie :D;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Ze szpinakiem i czosnkiem? - to coś dla mnie :) Dołączę przepis do mojego menu :)

    OdpowiedzUsuń

Powiązane posty...